Sayfalar

Translate

12 Haziran 2012 Salı

Fikir ve Düşünceleriniz Önemlidir

Evet fikir ve düşünceleriniz konakladığınız tesislerde büyük önem taşır.İster olumlu ister olumsuz her türlü öneri ve düşünceleriniz tesis yöneticilerine yön verir.Zaten tesislerde en önde gelen faktör misafir memnuniyetidir.hiçbir tesis misafirlerinden gelen öneri ve düşünceleri gözardı edemez.Misafirlerinden gelen öneri ve düşünceleri gözardı eden dikkate almayan tesisler kendi kulvarlarındaki yarışta geride kalırlar.Bu tip tesisler kendi personeline de gereken değeri vermezler , zamanla yarışta en arkalara düşerek kaybolup giderler. En iyi hizmeti verebilmek için sürekli araştırma ve yenilik içinde olan tesisler hem misafirlerinden gelen düşünce ve önerileri değerlendirirler hemde kendi bünyesinde çalışanların düşünce ve önerilerini değerlendirirler. Tesisler kendi personelinden gelen düşünce önerilere personeli teşvik etmek amacı ile personeline çeşitli hediye ve primler vermektedirler.Personel çalıştıkları ortamlarda misafir memnuniyetini arttırmak için çeşitli öneri ve düşüncelerini yönetime sunar.Tesis yönetimi bu düşünce ve önerileri değerlendirerek en iyi olanları yıllık planlamalarına ekleyerek gerçekleştirir. Fikir ve düşüncelerin iyisi kötüsü,mantıklısı mantıksızı olmaz her türlü fikir ve düşünce yönetime aktarılmalıdır.Bazı tesis için iyileştirmeleri mantıksız diye düşündüğümüz bir öneri ateşleyebilir. Bu nedenle otelde konaklayan misafirler odalarına bırakılan anketleri(resepsiyon ve halkla ilişkiler bölümlerinde de bulunur)personeller ise kendi kullanım alanlarında olan öneri ve anket formlarını doldurabilirler ,doldurmalıdırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

konu ile ilgili yorum ve önerilerinizi lütfen paylaşınız.teşekkürler