12 Haziran 2012 Salı
Oteller ve personeller
Bir otele dışarıdan bakıldığında mimari olarak ne kadar görkemli ne kadar büyük olursa olsun içerisinde çalışan personel kalifiye elemanlardan kurulu bir takım olmazsa o otelin en iyi oteller sıralamasında üst seviyelerde olması çok zordur.En üst kademedeki yöneticiden en alt kademedeki elemana kadar çok iyi bir bağ kurulursa başarıyı yakalamak çok daha kolay olacaktır.Vurdum duymaz personellerinin sorunları ile ilgilenmeyen bir yönetimle oteller hedeflerine ulaşamaz.
Misafir memnuyetinin sağlanmasında en büyük pay sahibi otel çalışanlarıdır.Bir otel çalışanının misafire karşı küçük bir tebessümü bile tesise çok şeyler katar.Bu nedenle tesis sahibi ve idarecileri otel çalışanlarına karşı olumlu yaklaşımlarda bulunmalı,çalışanları sorunları ile yakından ilgilenmeli ve mümkün olduğunca her konuda yardımcı olabilmelidirler.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
konu ile ilgili yorum ve önerilerinizi lütfen paylaşınız.teşekkürler