Sayfalar

Translate

13 Haziran 2012 Çarşamba

Otel misafirleri ve otel çalışanları

Konaklamak için gittiğiniz otelde herkesin normal olarak beklentisi iyi bir tatil geçirmek,iyi bir hizmet almak ve dinlenmek.Tesise ilk giriş yaptığınızda sizi karşılama hostesi çalışanlar karşılar ve sunumlarında bulunan ikramlardan ikram eder.Daha sonra resepsiyon çalışanları tarafından giriş yani check/in işlemleriniz yapılır ve otel hakkında size odanız,tesiste bulunan restaurantlar,günlük aktiviteler gibi konularda bilgi verilir.Bir bellboy ile birlikte bavullarınızla birlikte odanıza çıkarsınız.Tesiste ilk gördüğünüz yer odanızdır.Geniş ferah güzel dizayn edilmiş bir oda gibisi yoktur.Odanızdan çıkıp tesisi gezmeye ve tanımaya başladığınızda siz tesisi tanırken bir yandanda çalışanlarda sizi tanımaya çalışırlar.Birbirleri arasında ilk yorumlar yapılmaya başlanır.Eğer ki konakladığınız tesise ilk defa gidiyorsanız içecek aldığınız bardan yemek aldığınız restaurantta kadar siz nasıl ince ince inceliyorsanız çalışanlarda aynen öyle sizleri inceliyordur.Ancak burada bir fark var misafir memnuniyetini ve memnuniyetsizliğini ilgili yerlere bildirir,çalışan ise misafir memnuniyeti nedeni ile olumlu yada olumsuz yorum yapamaz. Tesisin daimi misafiri iseniz tüm çalışanlar sizi tanıdığı için fazla zorluk yaşamazsınız yemek tercihlerinden ,içki tercihinize kadar bir çok hizmet nelerden hoşlandığınız bilindiği için tüm sunum ve hizmetler rahatlıkla yapılır. Zor beğenen,zor memnun olan herşeyden şikayetçi bir yapınız var ise adınız tesis genelinde çok çabuk yayılır.Ancak otel çalışanlar bu tip misafirlere alışık olduğu için şikayetleri minimuma indirmeye mümkün olduğu kadar yardımcı olmaya çalışırlar.Çünkü bir otel çalışanının görevi misafir memnuniyetini üst seviyelerde tutmaktır. (Devam edecek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

konu ile ilgili yorum ve önerilerinizi lütfen paylaşınız.teşekkürler